Η σχολική χρονιά πέρασε γρήγορα, γεμάτη στιγμές χαράς, μάθησης και δημιουργίας. Τα πρωτάκια μας μεγάλωσαν και είναι έτοιμα να συνεχίσουν το ταξίδι τους στη Β΄ Δημοτικού και οι μαθητές της Β΄ τάξης προχωρούν με αυτοπεποίθηση στη Γ’ τάξη.
Την τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς γελάσαμε, παίξαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε και περάσαμε πολύ όμορφα. Δεν έλειψαν όμως και οι συγκινήσεις, μιας και αποχαιρετήσαμε τα παιδιά της Γ’ τάξης που ετοιμάζονται για τον Β΄ Κύκλο, ανοίγοντας νέο κεφάλαιο στη σχολική τους πορεία, αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που έχουν πάρει μετάθεση και δε θα είναι μαζί μας από Σεπτέμβρη: κα. Χριστίνα Κρασιά, κα. Νικολέττα Κουρτελλαρίδου, κα. Μαρία Παπαχαραλάμπους, κα. Μαρία Γιωργάλλα, κα. Ελένη Τιγγιρίδου, κα. Μαριλένα Καψάλη και κα. Δήμητρα Γερολέμου.
Είμαστε περήφανοι για όλους τους μαθητές μας, για την προσπάθεια, την πρόοδο και τη συνεργασία τους. Τους ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο καλοκαίρι και καλή αρχή στη νέα τάξη που τους περιμένει!
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με καινούρια όνειρα και στόχους!