Γέλια, παιχνίδι, όμορφες στιγμές και πολύτιμος χρόνος μαζί.
Η τελευταία εκδρομή της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου στον πολυχώρο Cosmopolis στον Κόρνο και ήταν η ιδανική ευκαιρία για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να διασκεδάσουν, να εξερευνήσουν και να δημιουργήσουν όμορφες αναμνήσεις μαζί.
Ένα όμορφο κλείσιμο μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς!